Reteta de slabire cu sfecla rosie. Simplu, gustos și sănătos


reteta de slabire cu sfecla rosie

Voteaza si tu aceasta dieta 4. Sfecla rosie contine foarte putine calorii, insa este bogata in antioxidanti, vitamine si minerale, fiind foarte apreciata in medicina naturista pentru proprietatile sale intens purificatoare si acceleratoare metabolice.

reteta de slabire cu sfecla rosie

Sfecla rosie, o mina de aur pentru sanatatea sangelui si a creierului Terapeutii recomanda sfecla rosie in tratarea bolilor de ficat si a celor de inima, in scaderea tensiunii arteriale vierme verdeață ameliorarea aterosclerozei, dar si in afectiuni ale rinichilor sau boli metabolice.

Sfecla rosie este indicata in dieta persoanelor anemice, atat la adulti, cat si la copii. Sfecla poate fi consumata cruda in salate, in smoothie-uri, poate fi conservata in otet sau preparata termic in diverse mancaruri.

Ce se întâmplă dacă bei zilnic apă cu lămâie

Daca vreti totusi sa pastrati toate beneficiile sfeclei rosii, atunci este recomandat sa o consumati cruda, caci prin prepararea termica vitaminele sunt distruse, pastrandu-se in special mineralele. Dieta cu sfecla rosie: slabesti si cureti sangele Aceasta dieta este recomandata a se tine o saptamana pe luna, timp de luni, cat sfecla rosie se gaseste proaspata pe piata.

Este indicat sa alegeti sfecla rosie din cultura ecologica. Dupa cum ati intuit deja, dieta in sine dureaza 7 zile si presupune un consum de sfecla rosie de la moderat la predominant.

reteta de slabire cu sfecla rosie

Dieta cu sfecla rosie: ziua 1 Mic Dejun: - o salata cu sfecla rosie rasa o jumatate de sfeclafrunze de salata verde, o legatura de patrunjel proaspat, o lingurita de seminte de canepa decorticate, o rosie mare, 4 linguri de iaurt gras.

Masa de pranz: peste la gratar cu mamaliga si garnitura de sfecla rosie in otet; Cina: Ciorba cu sfecla rosie Dieta cu sfecla rosie: ziua 2 Reteta de slabire cu sfecla rosie dejun: smoothie cu morcov, mar si sfecla rosie.

reteta de slabire cu sfecla rosie

Cieste aici beneficiile bauturii miraculoase cu sfecla rosie. Masa de pranz: ciorba cu sfecla rosie si crutoane. Cina: Gratar din piept de pui si salata de cruditati cu sfecla rosie rasa.

Cele mai citite articole Timpul.md

Deita cu sfecla rosie: ziua 3 Mic dejun: smoothie cu morcov, mar si sfecla rosie. Masa de pranz: carne de vita cancer encrucijada biliar gratar sau la cuptor cu garnitura de sfecla in otet si pastai fierte. Gustare: o ceasca de nuci, seminte sau fructe oleaginoase — necoapte.

  1. Dieta cu sfeclă roșie - slăbești 4,5 kilograme în 72 de ore
  2. Negi pe deget
  3. Aducerea ei în meniul zilnic este garanția unei diete sanatoase.
  4. Ei bine, nu-i deloc așa!
  5. Dieta cu sfecla rosie: slabesti 4 kg in 14 zile. Beneficiile legumei
  6. Produse detoxifiere hofigal
  7. Papilom cum se elimină

Cina: ciorba de sfecla rosie. Dieta cu sfecla rosie: ziua 4 Mic dejun: ardei capia umpluti cu pasta de branza cu sfecla rosie si marar.

reteta de slabire cu sfecla rosie

Masa de pranz: O salata mare de cruditati, sfecla rosie si branza; Cina: salata de cruditati cu sfecla rosie, lamaie si ton in suc propriu. Dieta cu sfecla rosie: ziua 5 Mic dejun: salata cu ton in suc propriu, salata verde, sfecla rasa, rosie si lamaie.

Dieta cu sfeclă roşie: Scapă de 4,5 kilograme în 3 zile

Masa de pranz: paste cu fructe de mare Cina: orez cu pui si grnitura de sfecla rosie in otet. Dieta cu sfecla reteta de slabire cu sfecla rosie ziua 6 Mic dejun - fructe neacide: pepene rosu, pepene galben, gutui, caise, struguri dulci, mango, avocado, kaki etc. Masa de pranz: gratar de pui cu salata de sfecla rosie.

Cina: supa crema de sfecla rosie si crutoane. Dieta cu sfecla: ziua 7 Mic dejun: smoothie cu morcov, mar si sfecla rosie. Masa de pranz: salata mare de cruditati cu sfecla rosie si ton in suc propriu. Aceasta dieta este bazata in special pe vitaminizarea si detoxifierea organismului, avand un continut foarte redus in carbohidrati, dar bogat in legume proaspete.

Bună la toate

Pentru ca este o dieta foarte saraca in carbohidrati, este posibil ca in primele zile sa va simtiti mai molesiti. Daca ametiti sevrajul fata de carbohidratiameteala asociata cu transpiratii si stare de rau, consumati rapid un cub de zahar sau o cana de apa cu miere si lamaie. Nu va faceti griji, daca apare, aceasta stare de rau este trecatoare si nu implica riscuri asupra sanatatii, fiind datorata scoaterii carbohidratilor din alimentatie.